Auteur Topic: The Amazing Race 24  (gelezen 5567 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race 24
« Gepost op: 7-03-2014, 19:15:13 »
Aangezien niemand dit heeft geopend doe ik het maar.
Onder tussen zijn er al twee afleveringen geweest.
De deelnemers zijn alstars:


Brendon & Rachel
Margie & Luke (De dove zoon en moeder)
Caroline & Jennifer (De blondje country zangeresjes)
Dave & Connor
Flight Time & Big Easy (Harlem Globe Trotters)
Jet & Cord (Cowboys)
Leo & Jamal (Afgananimals)
Jessica & John (The exprespass losers ::rofl::)
Joey & Meghan (Youtubestars)
Mark & Mallory (Twee koppels in één)
Natalie & Nadiya (twinnies)
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Amazing Race 24
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2014, 15:13:09 »
Goed dat je het meld, ik ga gelijk kijken
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 24
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2014, 15:29:51 »
Ohja, ik vond dat er best leuke kandidaten bij zitten. Maar kijk al een paar jaar niet meer omdat het best saai begon te worden vond ik. Na 20 seizoenen had ik alles wel gezien :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: The Amazing Race 24
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2014, 15:34:23 »
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 24
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2014, 19:07:15 »
Ik ook, maar heb ook al een tijdje niet meer gekeken

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 24
« Reactie #5 Gepost op: 21-02-2024, 12:44:57 »
Dit was... naar mijn mening het slechtste seizoen tot nu toe  :-X. Opzich is het met TAR wel zo dat de lows echt wel minder diep zijn. Als big brother of survivor niet leuk zijn dan zijn ze écht niet leuk. TAR blijft altijd wel een prima niveau hebben. Maar dit seizoen was zeker tegen het einde wel rough. Het hielp niet dat de volgorde van afvallen heel slecht was vanuit mijn persoonlijke voorkeuren.

Viel mij op dat naast de casting ook de opdrachten en legs wat minder goed in elkaar zaten en het één van de slechtste routes heeft in de geschiedenis van TAR. Maar drie continenten, Azië, Europa en de USA  :-\\. Maar wat het vooral bij voorbaat al lastig maakte was de casting:

1. Natalie & Nadiya
Favoriete team en één van de weinige teams die ik terecht vond voor dit seizoen. Het helpt niet dat ze
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2. Joey & Meghan
Vond ik ook een sympathiek team in hun originele seizoen, dit seizoen ook maar ook hierbij:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

3. Brendon & Rachel
Het is schokkend dat ik ze zo hoog op mijn lijstje zet, want in Big Brother waren ze duidelijk villains. In TAR misschien ook nog wel, maar voor een groot deel waren ze wel het enige team wat voor drama en excitement zorgde. Zonder hun was het echt unwatchable geweest tegen het einde.

4. Mark & Mallory
Jammer dat Bopper niet mocht racen (wel echt heel erg dat ze eigenlijk 5(!) all-male teams hadden in eerste instantie). Mark en Mallory zijn allebei super sympathiek maar het was helaas een mismatch die absoluut niet werkte als team.

5. Leo & Jamal
De try-hard Afghanimals die vorig seizoen de villains probeerde te zijn (en faalden) en nu de heroes probeerden te zijn (en opnieuw faalden). Hebben hun momenten zo nu en dan.

6. Flight Time & Big Easy
Nog steeds sympathiek, maar moesten ze echt een derde keer terugkomen? Ze hebben niets nieuws gebracht na hun eerste twee keer.

7. Jet & Cord
Net als de Globetrotters, waarom moesten ze een derde keer terugkomen? Ook in echt 4 jaar tijd 3 keer spelen is teveel. De Cowboys zijn iets saaier nog ook.

8. Jessica & John
Gewoon saai, brachten niets voor het spel dit seizoen.

9. Margie & Luke
Opnieuw, waarom een derde keer? Ik vond ze sowieso de eerste keer niet leuk omdat ze imo de villains waren maar de edit ze vaker neerzette als de heroes. Ze gingen er op hetzelfde moment uit als de vorige keer dus ook hier niets nieuws. Het enige lichtpuntje is dat Margie eens een keer Luke aansprak op zijn gedrag bij de baropdracht. Finally, heeft maar drie seizoenen gekost  ;D.

10. Caroline & Jennifer
De grootste wth keuze voor allstars. Geen allstars waardig team, niet het leukste all-female team wat ze kunnen hadden vragen, hell niet eens de beste keuze voor een all-female team uit alleen al het seizoen waar ze uitkomen.

11. Dave & Connor
Ik snap waarom ze terugkwamen, maar damn wat waren ze irritant. De 100 flashbacks naar Dave zijn achilles momentje, Dave die steeds roept dat hij 60 is en mensen hem daarvoor een andere behandeling moeten geven (hij was niet eens 60), hun gezeur en gehaat op Brenchel terwijl Brenchel voor de verandering eens niet in de wrong was en verder gewoon een best wel bland team dat voor weinig excitement zorgde.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human