Auteur Topic: The Amazing Race 19  (gelezen 38080 keer)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #40 Gepost op: 13-12-2011, 15:04:52 »
Hmm ik had liever Amani en Marcus gezien als winnaars. Als de overachievers echt doen wat ze beloven valt me dat enorm van ze mee. Ik had hen (haar) wat egoistischer ingeschat.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #41 Gepost op: 13-12-2011, 16:10:17 »
Een "beetje" teleurstellende finale. Geen spanning, geen verrassing. Zonde van zo'n leuk seizoen.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #42 Gepost op: 13-12-2011, 18:35:20 »
Had ook liever Armani & Marcus gezien als winnaars, maar gunde het alle drie de teams wel. Vond het aan het begin niet zo'n geweldig seizoen maar uiteindelijk had het wel wat. Beter dan de meeste seizoenen die ik gezien heb. Die wereldkaartopdracht was ultiem voor mij geweest, die droom ik gewoon.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #43 Gepost op: 2-02-2012, 20:31:28 »
Uiteindelijk worden de snowboarders gewoon genaaid door een van de taxichauffeurs van de anderen. Twee andere taxichauffeurs gingen ook de andere kant op, maar werden door de eerste taxichaufeur de goede kant opgestuurd. Gewoon mazzel dus. Jammer, de snowboarders waren verreweg het beste (en leukste) team dit seizoen. Maar ik vond alle teams in de finale ook wel leuk dit seizoen. Veel leuke koppels en weinig irritante koppels dit seizoen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 19
« Reactie #44 Gepost op: 28-05-2012, 20:57:07 »
Uiteindelijk worden de snowboarders gewoon genaaid door een van de taxichauffeurs van de anderen. Twee andere taxichauffeurs gingen ook de andere kant op, maar werden door de eerste taxichaufeur de goede kant opgestuurd. Gewoon mazzel dus. Jammer, de snowboarders waren verreweg het beste (en leukste) team dit seizoen. Maar ik vond alle teams in de finale ook wel leuk dit seizoen. Veel leuke koppels en weinig irritante koppels dit seizoen.
Vond ik ook. Beetja bummer dat ze er op die manier uitvlogen ja.  ::niet-ok::
Vond Cindy echt niks en Ernie een grijze muis die compleet overschaduwd werd maar ja.

De snowboarders komen vast wel terug bij de volgende Unfinished Business/Allstars editie lijkt me. ;)
Ik denk Mark & Bopper ook wel en miss BB voor de kijkcijfers al hoop ik van harte van niet want het was al meer dan genoeg drama in S20 imho.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)