Auteur Topic: The Amazing Race Australia  (gelezen 9359 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
The Amazing Race Australia
« Gepost op: 17-05-2011, 09:44:50 »
Volgens mij is dit programma nu begonnen.
Ik kan er alleen nog geen torrent voor vinden. Wel een dailymotion link, dus het moet inmiddels echt begonnen zijn.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #1 Gepost op: 10-06-2011, 12:50:55 »
Er zijn al 4 afleveringen geweest en het is erg leuk. Leuke en hilarische koppels :-)
Via de nieuwsgroepen gedownload!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #2 Gepost op: 14-06-2011, 09:52:22 »
Via torrents kan ook. Het duurt meestal een dagje (soms iets meer) voor er een torrent online staat.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #3 Gepost op: 26-06-2011, 12:05:35 »
Via torrents kan ook. Het duurt meestal een dagje (soms iets meer) voor er een torrent online staat.
Ze staan allemaal (de eerste zes afleveringen) op de nieuwsgroep. Zoek bv op www.nzbindex.nl naar The.Amazing.Race.AU.S01E01.WS.PDTV.XviD-FQM en je hebt de eerste aflevering. Zeker de moeite waard.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #4 Gepost op: 26-06-2011, 13:03:52 »
Ja het is een goede serie. Ook al is het hun eerste seizoen het ziet er allemaal goed geregeld uit. Wel jammer dat ze al beginnen met allemaal 'advanced' checkpoints. Amerika begon eerst gewoon met een paar standaard dingen (road block etc). Australie tovert gelijk de U-turn uit de hoed en de intersection etc. Vraag me af of ze nog wel vernieuwend kunnen zijn volgens seizoen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #5 Gepost op: 29-06-2011, 21:01:01 »
Leuk seizoen inderdaad, al mogen ze wel wat minder van m'n favoriete teams elimineren. :P

Route-spoiler:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #6 Gepost op: 29-06-2011, 22:01:21 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: The Amazing Race Australia
« Reactie #7 Gepost op: 26-08-2011, 08:42:02 »
Ik vond het een erg leuk seizoen, en ook de proeven leken iets spectaculairder dan het origineel.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)