Auteur Topic: The Amazing Race 6  (gelezen 4285 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
The Amazing Race 6
« Gepost op: 6-12-2015, 23:59:58 »


Nog geen topic van :o. Ik ga gewoon netjes de seizoenen af en ben net klaar met dit seizoen. Wederom erg vermakelijk. In het begin dacht ik dat het minder zou worden omdat veel koppels me wat tegen stonden, maar dit veranderde al snel en het is uiteindelijk weer een tof seizoen geworden.

Avi en Joe stonden me wat tegen, maar uiteindelijk waren ze eigenlijk super grappig. Gewoon door hun houding die zo over de top confident was, dat het extra leuk was om ze zo snel te zien afvallen. Gewoon elk statement wat ze maakten werd door de montage gelijk afgemaakt ::rofl::.

Jammer dat Lena en Kristy niet verder kwamen. Ik ben er toch wel voor om wat all female teams ver te krijgen, ze leken me sterk maar die ene opdracht heeft ze gewoon genekt.

Gus en Hera waren erg fijn en likeable. Vaak met de tactiek van het observeren en het rustig aan doen zodat je weinig fouten maakt.

Jonathan en Victoria waren de grootste storende factor in het geheel. Vooral Jonathan, ik zou echt moordneigingen krijgen als iemand zo met me om zou gaan ::ohno::. Ik had wel wat medelijden met Victoria, maar in latere afleveringen begon ze zelf ook zo hysterisch te schreeuwen en blijkt ze geen haar beter te zijn.

Hayden en Aaron waren erg fijn op de laatste legs na. Ze kreeg wel een beetje de 'spoiled brat' trekjes. Ook dat ze gewoon hebben opgegeven was zo not done.

Adam en Rebecca was echt zo'n interessant koppel. Vooral omdat ik Rebecca echt een leuk iemand vond en Adam totaal niet. Het leverde wel leuke tv op "If you wouldn't be such a wussy boy"!

Kris en John ::love::, perfect couple = perfect. Jammer dat ze niet wonnen, had ik ze echt gegund.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human