Auteur Topic: The Amazing Race 1  (gelezen 19581 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Amazing Race 1
« Gepost op: 22-03-2010, 20:36:12 »
The Amazing Race 1 was in het najaar van 2001 op de Amerikaanse tv-schermen te zien. De kandidaten bezochten 24 steden in 9 landen, verspreid over 4 continenten.

Dave & MargarettaDrew & KevinFrank & MargaritaJoe & Bill
GrootoudersFraternity BrothersGescheiden OudersLevenspartners
Lenny & KarynMatt & AnaNancy & EmilyPat & Brenda
DatingGetrouwdMoeder/DochterWerkendeMoeders
Paul & AmieRob & BrennanKim & Leslie
VerloofdAdvocaten/Beste vriendenLeraressen/Kamergenoten

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #1 Gepost op: 22-03-2010, 21:05:59 »
leuk seizoen was dit.
vond zelf Frank en Margarita erg leuk

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #2 Gepost op: 29-03-2010, 18:24:50 »
Ja, erg leuk seizoen met veel leuke kandidaten. Nancy & Emily als sweethearts, Joe & Bill als oorspronkelijke villains, Drew & Kevin voor de humor.

Ik vond Dave & Margaretta helemaal geweldig: ze toonden dat je kunt racen met klasse. Zo jammer dat Margaretta is overleden. :(
Nog even niks.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2010, 13:29:29 »
Ik heb net aflevering 1 gekeken. ´t Is idd een leuk programma.  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2013, 21:45:42 »
Ik heb net dit seizoen gekeken, nadat ik eerder al seizoen 12 en 20 had gezien: heel leuk, maar ook duidelijk dat het programma zich nog moest ontwikkelen.

Zo vond ik het bizar dat tijdens de finale een koppel nog bezig was met de vorige etappe!  ::oink:: ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2013, 23:05:38 »
Ohja, dat hebben ze de jaren daarna beter gedaan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2013, 23:18:50 »
Ja, ook met het geld. Ze doen hier vooral aan het begin van het programma steeds alsof dat een grote rol speelt bij het kiezen van de vervoersmiddelen, maar ze krijgen 40 dollar per dag. Dat is in de meeste landen waar ze komen gewoon héél veel geld! Dat blijkt ook als de winnaars in de finale een telefoon van iemand lenen en daar 300 dollar voor betalen: dat hebben ze dus gewoon overgehouden!

En nog iets geks: tot zeker 2 keer toe moet de de uitslag aangepast worden doordat kandidaten vertraging hebben opgelopen door 'productieproblemen waar ze niets aan konden doen'. Best knullig.  ;D En vooral in de eerste helft zijn er aan de lopende band kandidaten die regels overtreden of verkeerd interpreteren. Dat heb ik in die andere twee seizoenen allemaal niet gezien!  :P

Maar wel geinig. Ik was blij met de winnaars. Ik vond trouwens die evil Bert & Ernie helemaal niet zo vervelend, op een klein incidentje op een vliegveld na.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2015, 00:41:13 »
Dit seizoen laatst gekeken. Erg leuke cast, alleen Team Guido vond ik niet leuk maar omdat ik tegen hun kon rooten vond ik ze dus weer wel leuk als villains van dit seizoen :)

Ik was voor Frank & Margarita maar die werden indd te cocky uiteindelijk dus terecht verloren. Benieuwd hoe de show zich verder ontwikkelt :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #8 Gepost op: 13-07-2015, 22:37:50 »
Ik ben dan toch maar begonnen aan TAR ;D, braaf bij seizoen 1 :). Eerste aflevering was toch al veelbelovend. Ik vind het nog wat onoverzichtelijk in het geheel maar er waren leuke quotes. "I can't bungeejump" - "Oh yes you are gonna bungeejump your ass off". "I'm not good at holding things up" ::wenkbrauw::. En de beelden zijn soms prachtig ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #9 Gepost op: 22-07-2015, 19:29:19 »
Goed seizoen ::bravo:: Erg leuk, ben blij dat ik bij seizoen 1 ben begonnen. Team Guido though  ::kots::. Arrogant, slachtoffer rol spelen en echt gemeen spelen pff.

Wel verdiende winnaars, ookal was ik voor de nummers 2. (of nouja Nancy en Emily daarvoor ::love::). Op naar seizoen 2!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #10 Gepost op: 28-07-2015, 19:26:21 »
Veel plezier! Ik sta intussen wel achter met de nieuwste seizoenen, maar vind TAR toch ook wel entertainend.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #11 Gepost op: 18-12-2020, 16:13:52 »
Na survivor en big brother was nu The amazing race aan de beurt. Heb seizoen 1 van canada gekeken en die werd saaier met de tijd. Maar dit was een super leuk seizoen ::bravo::

Ik heb de eerste 2 afleveringen paar maanden geleden bekeken ::rofl:: En 2 weken geleden weer gebinged. Leuke deelnemers, behalve team Guido ::kots:: Vreselijke mensen! Maar echt, speel fair en eerlijk dit was gewoon sneu. Maar ze waren de smaakmakers en gelukkig kregen ze harde karma op het einde. En tv kennende zouden ze bij een all stars seizoen wel terugkomen zie het zo gebeuren.

 Die productie fouten waren er wel veel hopelijk word dat ook beter. De landen waren ook super vet om zo te zien! Op naar de volgende seizoen van een van de drie programmas!
chipsverslaafde <3

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #12 Gepost op: Gisteren om 16:33:36 »
Ik heb naar aanleiding van z5p dit eerste seizoen gebinget nadat ik tijdens het soggen een linkje tevoorschijn zag komen en besloot de eerste aflevering snel te kijken. Ik was aan het rooten voor Dave & Margaretta en Nancy & Emily, maar ook voor de uiteindelijke winnaars. Frank & Margarita waren me iets te arrogant en hetzelfde geldt nog veel meer voor team Guido. Die dachten met 24 uur achterstand nog steeds dat ze zouden winnen  :-\\. Margarita die in de tram al stond te juichen dat ze gewonnen hadden en toen toch verloor deed me goed. Toch ook heel cool als je de deelnemers op plekken ziet komen waar je zelf ook bent geweest, zoals bij de fast forward in Thailand. Erg vermakelijke serie, ik heb genoten  ::bravo:: Nu eerst nog wat andere dingen van mijn kijklijst afstrepen maar ik zal vast ooit verder gaan met seizoen 2.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #13 Gepost op: Gisteren om 16:58:53 »
Net ook seizoen 1 afgezien. Nieuwe verslaving op mijn vrije (mid)dagen!

Wel echt een programma om erbij aan te hebben staan, ik let soms niet op maar dan nog steeds is het prima te volgen. Leuke momenten. Ik had ook echt wel vanaf het begin Nancy & Emily (vooral Nancy) als fave. Winnende team was voor mij beetje neutral.
Het einde bij de finish vond ik wel episch!
Niet irritant maar ook niet iconisch. Snel door met s2!
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 17:04:53 door Aurynn »
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #14 Gepost op: Gisteren om 17:30:24 »
Leuk jongens!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The Amazing Race 1
« Reactie #15 Gepost op: Vandaag om 11:12:06 »
We hebben nieuwe fans gecreëerd  ::bravo::

Dat heb ik weer goed gedaan  ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human