Auteur Topic: [The Amazing Race] Nieuws  (gelezen 45085 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2011, 16:49:28 »
Ik heb laatst nog over Kynt en Vixsen gedroomd ::rofl::
Was je ook helemaal in het rose? ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #21 Gepost op: 13-10-2011, 14:56:07 »
Even gekke opmerking tussendoor.. valt het op dat het Phil altijd lukt om op tijd bij de volgende checkpoint te zijn? Soms hebben de deelnemers vertraging omdat er mist is of een vliegtuig kwam niet opdagen die zij zouden nemen. Maar toch is Phil er altijd. Zou hij met een prive-jet rondvliegen? Of zou hij maanden van te voren de tickets regelen en nog nooit de pech hebben gehad dat zijn lvucht uitviel waardoor de deelnemers eerder bij de pitstop zijn dan hij?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #22 Gepost op: 13-10-2011, 15:35:07 »
Dat had ik mij ook al eens afgevraagd... Maar op zich zijn die tickets toch niet of nauwelijks te regelen, aangezien je nooit precies weet wanneer de kandidaten aan zullen komen bij de volgende pitstop. Ik neem aan dat ze of voor de deelnemers een vliegtuigticket bemachtigen, maar eerder nog dat ze inderdaad een privevliegtuig hebben.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #23 Gepost op: 13-10-2011, 16:11:26 »
Ik heb hier vorig jaar ofzo een filmpje over gezien. Volgens mij gingen ze gewoon met een normaal vliegtuig (wel altijd business class) en soms zijn ze maar net op tijd.  Maar natuurlijk moeten de kandidaten nog helemaal uitzoeken waar ze heen moeten, terwijl de crew dit al allemaal weet.
« Laatst bewerkt op: 14-10-2011, 19:48:27 door Vieffan »

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #24 Gepost op: 14-10-2011, 19:09:52 »
Je zal als team er maar net naast staan als het productieteam tickets koopt :)

Offline Addie

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #25 Gepost op: 6-02-2012, 14:19:25 »
Kan er ook een The Amazing Race 20 pagina worden gemaakt? De teams enzo zijn al bekend en het begint al over twee weken
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #26 Gepost op: 8-02-2012, 12:10:04 »
Ik zal proberen. Heel druk laatste tijd (BBUS, WIDM,...) en sta ook nog vorige TAR reeks achter, dus hoop dat ik geen spoilers tegenkom bij het maken van de pagina.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #27 Gepost op: 13-02-2012, 16:03:04 »
Wel jammer dat computers nog niet zo smart zijn dat je dat gewoon kunt opgeven: "geen spoilers van seizoen 19". :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #28 Gepost op: 13-02-2012, 22:13:43 »
Het topic en de pagina voor seizoen 20 zijn opgestart! En voor wie het nog niet wist:

NEWSFLASH
Brendon en Rachel van Big Brother doen mee!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2012, 13:02:58 »
Even een vraagje (waarvan ik niet weet waar ik die moet plaatsen). Jaren geleden was er in Nederland ook een programma op de tv dat mij erg doet denken aan The Amazing Race. Hierbij moesten de kandidaten de hele wereld over reizen (alle continenten en de reis duurde ook een paar maanden voor zover ik me kan herinneren). Het seizoen begon bij de Euromast waar ze van moesten abseilen, daarna vonden ze een auto om mee naar Cherbourg te rijden. Weet iemand welk programma dit was en of dit programma misschien ergens terug te kijken is?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #30 Gepost op: 3-04-2012, 14:24:19 »
Even een vraagje (waarvan ik niet weet waar ik die moet plaatsen). Jaren geleden was er in Nederland ook een programma op de tv dat mij erg doet denken aan The Amazing Race. Hierbij moesten de kandidaten de hele wereld over reizen (alle continenten en de reis duurde ook een paar maanden voor zover ik me kan herinneren). Het seizoen begon bij de Euromast waar ze van moesten abseilen, daarna vonden ze een auto om mee naar Cherbourg te rijden. Weet iemand welk programma dit was en of dit programma misschien ergens terug te kijken is?

Ik denk dat dat planet race is geweest.. Geen idee of je dat nog ergens terug kunt kijken (ik ben bang van niet eerlijk gezegd)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #31 Gepost op: 3-04-2012, 17:09:53 »
Ik denk dat dat planet race is geweest.. Geen idee of je dat nog ergens terug kunt kijken (ik ben bang van niet eerlijk gezegd)

Dank je! Het was inderdaad Planet Race :)

Offline Addie

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #32 Gepost op: 11-06-2012, 18:29:33 »
THE AMAZING RACE IS NU AAN HET FILMEN IN AMSTERDAM! ::oink::

@toryalmond

So the Amazing Race has just been spotted in Amsterdam! Good luck team! @ Dwaze Zaken http://instagr.am/p/LvP2m8Gga6/

Weet dit via een ander forum. Zou iemand misschien bij het Centraal Station kunnen gaan kijken?
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #33 Gepost op: 11-06-2012, 19:17:51 »
oeh wauw! Nou heb ik zin om naar amsterdam te gaan!

Offline Addie

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #34 Gepost op: 11-06-2012, 19:22:59 »
Ik ook :-\\

Als er nieuwe informatie komt, post ik hethier wel.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #35 Gepost op: 11-06-2012, 23:04:30 »
Leuk, leuk ze komen weer in Nederland.  ::bravo::

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #36 Gepost op: 12-06-2012, 13:25:11 »
Ze kwamen ook een keer langs mijn huis, maar uiteraard was ik toen niet thuis en als wel dan had ik het waarschijnlijk niet gemerkt.
Zou wel leuk zijn als je een team eens een keer kan helpen waardoor ze een jump kunnen maken (en dan later ontdekken dat je het eikelteam hebt geholpen) :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #37 Gepost op: 12-06-2012, 16:57:47 »
(en dan later ontdekken dat je het eikelteam hebt geholpen) :)
::rofl:: idd. Maar ik denk dat je dan automatisch dat team al leuker vind omdat je het gevoel hebt dat je ze 'kent'.

Offline Addie

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #38 Gepost op: 12-06-2012, 17:25:00 »
Ze zijn hoogstwaarschijnlijk nu op Schiphol. Als ik het wat minder druk had, zou ik er zo heen rijden. >:(
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [The Amazing Race] Nieuws
« Reactie #39 Gepost op: 12-06-2012, 18:23:31 »
Ze zijn hoogstwaarschijnlijk nu op Schiphol. Als ik het wat minder druk had, zou ik er zo heen rijden. >:(
mss ook wel niet. Andere keren deden ze dat ze met de auto naar duitsland ofzo gingen.