Auteur Topic: Big Brother US 16  (gelezen 73007 keer)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #80 Gepost op: 25-08-2014, 15:49:20 »
The crow story?


Ze heeft het verhaal voor de keer van dit filmpje ook al eens verteld maar deze is korter en er zit nog een andere verhaal in :P


Een nieuwe tijdperk is aan gebroken: een Zachloos BB16 :\'(

Het is fijn om te zien dat Donny probeert een slag te maken tegen de grote alliantie in het huis en met name tegen Derrick. Echter denk ik dat hij nooit succes zal hebben en dat hij waarschijnlijk deze week vertrekt als hij genomineerd blijft. Derrick is gewoon heel erg sterk in het spel en blijft domineren. Ik zie hem eigenlijk gewoon niet verliezen en we zijn pas op de helft ::rofl:: Verder dacht ik even dat Victoria een betere edit zou gaan krijgen, maar helaas...

Nieuwe favoriete ranking:

1.) Victoria, de roze pet ::bravo:: En op de feed clips is ze geniaal.
2.) Caleb, sinds het vertrek van Amber is Caleb van creepy naar hilarisch gegaan ::rofl::
3.) Nicole, de laatste hoop?
4.) Donny, probeert wat tegen de meerderheid van het huis te beginnen, is op zich wel een super gast en is de underdog. Maar verder heeft hij vrij weinig voor zich gaande.
5.) Derrick, goede speler (wat ik respecteer), aardige gast maar brengt weinig entertainment en zuigt soms zelfs het entertainment weg met zijn manier van spelen.
6.) Christine, meh.
7.) Cody, nog saaier dan Christine.
8.) Frankie, gewoon zo nep ::niet-ok::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #81 Gepost op: 28-08-2014, 17:55:22 »
Wat een fantastische aflevering, zo onvoorspelbaar, Frankie's play is zeker TA task waardig, Cody is geen poes en ik ga sowieso Scorpion kijken
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Misschien komt het omdat ik bezig ben met mijn BB2 rewatch dat deze aflevering zo crappy in vergelijking leek, maar ik kan echt niet wachten tot de Detonators beginnen met het kannibaliseren.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #82 Gepost op: 28-08-2014, 18:53:44 »
::rofl::
ik vond Donny in het spel houden veeeel TA task waardiger dan een play doen. like, dat had tenminste nog iets te maken met het spel én het was uitdagend voor ze (daarom wilden ze het niet doen denk ik). Ik hoop dat america vote dat het niet goed genoeg was :P.

Oh en Scorpion vind ik er wel leuk uit zien maar omg. "Scorpion is amaaaaaazing"  "It looks soooooooo cool"   het leek wel how NOT to act 101...

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #83 Gepost op: 28-08-2014, 22:33:42 »
Boooooring.

En toch blijf ik keer op keer hopen dat IEMAND eindelijk eens IETS doet... Maar Derrick heeft iedereen gewoon volledig geblokkeerd lijkt wel. Hopelijk volgende week wat actie, misschien door Nicole, maar ik denk dat er misschien nu eindelijk wat kannibalisme zou kunnen ontstaan. Als Derrick zijn zegen geeft that is.

Boooooring.
Nieky grab a life vest!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #84 Gepost op: 29-08-2014, 19:55:36 »
Ik was op bezoek bij m'n zus in Canada en daar keken ze Big Brother. Dus na een aantal seizoenen gemist te hebben kijk ik nu ook weer  ;D eerste helft van het seizoen gemist maar ach..

Had toch een zwak voor Donny!

Ik ben, in tegenstelling tot velen hier?, voor Derrick. Beastmode Cowboy is ook een geweldig figuur  ::rofl::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #85 Gepost op: 29-08-2014, 20:38:57 »
Ik ben, in tegenstelling tot velen hier?, voor Derrick.

Ja hij is op zich een goede gast en ja hij is een goede speler, maar hij is saai en zuigt alle drama weg. Verder ownt hij zijn shit niet in zijn biechten en d'r zijn nog wel meer dingen. Ik snap bijvoorbeeld dat het slim voor hem in de laatste aflevering was om te zeggen dat hij er nog niet uit is en dat hij neutraal wilt blijven, maar het is ook hartstikke saai. Dit spel goed spelen en entertainend zijn is moeilijk en Derrick lukt het niet. Hij probeert het ook niet zoals bijvoorbeeld Dan. Die kwam ten minste soms nog met iets doms als de veto-roulette of de beruchte funeral. Verder bracht Dan in BB10 met zijn relaties ten minste nog een beetje humor, dat doet Derrick ook niet. Danielle Reyes speelde ook strak en had veel controle, maar tegelijkertijd ownde ze haar shit in (hilarische) biechten en was haar gameplay niet het enige wat haar een interessant karakter maakte. Will... was van een andere planeet :P

In ieder geval, zal Derrick straks een verdiende winnaar zijn? Ja. Speelt hij een "perfect game" tot nu toe? Ja. Maar dat betekend niet dat het niet ten koste is gegaan van veel entertainendere kandidaten en voor mij heeft zijn dominantie het seizoen minder voorspelbaar en leuk gemaakt. Verder helpt het ook niet dat zijn main-complotten over het algemeen zijn met mensen die ik echt verschrikkelijk irritant of saai vind.

Dus voor mijn favorieten is de entertainmentvalue veel belangrijker dan dat ze weten wanneer ze hun bek moeten houden (gameplay :P)

Ik hoop dat dat een beetje mijn frustatie met Derrick duidelijk maakt en misschien dat ik hier ook voor andere spreek die hopen dat Derrick snel een tegenslag krijgt?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #86 Gepost op: 29-08-2014, 21:41:11 »
Helemaal met catshee eens, goed verwoord  ::ok::
Ik heb de laatste week niet eens gekeken en volgens mij heb ik niks gemist.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #87 Gepost op: 31-08-2014, 21:32:06 »
Volgens mij weet iedereen wel dat ze niet van Derrick zullen winnen, dus ik vermoed dat er nog wel een tegenbeweging komt, maar hopelijk is t dan niet te laat en wint Derrick niet z'n laatste weken naar de top. Iemand moet gewoon eens een move durven te maken nu.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #88 Gepost op: 31-08-2014, 21:45:17 »
Volgens mij weet iedereen wel dat ze niet van Derrick zullen winnen, dus ik vermoed dat er nog wel een tegenbeweging komt, maar hopelijk is t dan niet te laat en wint Derrick niet z'n laatste weken naar de top. Iemand moet gewoon eens een move durven te maken nu.

Ja, maar ik zie zowel Victoria als Cody Derrick niet verraden en het huis denkt dat Frankie de show runt, niet Derrick. Dus Frankie is een groter target en ik denk Caleb ook.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 16
« Reactie #89 Gepost op: 1-09-2014, 14:10:01 »
Hollaaaaaaaa ;D

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #90 Gepost op: 1-09-2014, 15:00:09 »
Waarom nou weer één van de jongens die wint? En kom op Christine, hoe dom ben je als je nu nog niet doorhebt dat je niet gedekt wordt door je alliantie. Ik denk dat ik dit seizoen maar moet opgeven, alle leuke spelers worden weggespeeld en we blijven over met Bitchmode Frankie en Derrick Boring en hun beide sloofjes.
Nieky grab a life vest!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #91 Gepost op: 1-09-2014, 19:00:37 »
Waarom nou weer één van de jongens die wint? En kom op Christine, hoe dom ben je als je nu nog niet doorhebt dat je niet gedekt wordt door je alliantie. Ik denk dat ik dit seizoen maar moet opgeven, alle leuke spelers worden weggespeeld en we blijven over met Bitchmode Frankie en Derrick Boring en hun beide sloofjes.

In alle eerlijkheid, "The Hitmen" zijn wel redelijk hard aan het pushen bij Caleb dat hij Frankie zou moeten nomineren/eventueel backdooren. Maar ik denk niet dat het gaat lukken :P


Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #92 Gepost op: 2-09-2014, 12:32:18 »
Vanaf volgende week PoV op dinsdag en eviction op woensdag:

Big Brother 16 will be shifting to a new schedule for the final couple of weeks of the season, due to CBS having Thursday Night Football. Thursday September 4th will be the final Thursday night episode of the season. After that, Big Brother will be airing on Tuesday instead. The schedule from CBS currently does not list an episode in between September 17th and the September 24th finale. It is possible that there will be one but it is not necessary to have one, given that it is always just the recap episode that shows “unseen moments” from throughout the season. If there is one, it will not be on Sunday September 21st, as the series premiere of “Madam Secretary" is scheduled for 8:00-9:30 PM, followed by the season premiere of “The Good Wife” from 9:30-10:30 PM. There has been talk of an episode potentially being on Friday September 19th but that is unconfirmed at this time. The remaining schedule is as follows:

Wednesday September 3rd - 8:00 PM
Thursday September 4th - 9:00 PM (Eviction - Final 5)
Sunday September 7th - 8:00 PM
Tuesday September 9th - 8:00 PM
Wednesday September 10th - 8:00 PM (Eviction - Final 4)
Sunday September 14th - 8:30 PM
Tuesday September 16th - 8:00 PM
Wednesday September 17th - 8:00 PM (Eviction - Final 3)
Wednesday September 24th - 9:30 PM (1.5 Hour Finale)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #93 Gepost op: 8-09-2014, 16:42:44 »
Dus "Jordeff engagement WOOOHOOOO!!!"
Not. Ik had het idee dat de houseguests zelf er emotioneler van waren dan Jordan of Jeff of de familie :P
Ik vond het een slecht en onnodig segment.

The reset button zuigt. Hoe kunnen we dit vrij saaie seizoen spannender maken? Oh, laten we een compleet nutteloze week hebben! ::) En het is dan ook nog eens perfect voor onze dominante Derrick die vast niet blij was dat zijn twee goats genomineerd werden.

D'r zijn weinig entertainende hoogtepunten voor mij geweest de afgelopen afleveringen al was het boegeroep bij Christine vrij hilarisch. Ik had het idee dat 1 man net iets enthousiaster en hoofdzakelijk verantwoordelijk was :P Misschien haar man? :-X

Verder wilde ik dit graag ff delen:


Bron: http://survivorsucks.yuku.com/topic/114252/BB16-Official-Photochop?page=26#.VA2878J_uo0

Briljant dat "No heart , no courage, no brains"-thema ::rofl::

Triple post zie ik trouwens net :-[
« Laatst bewerkt op: 8-09-2014, 16:45:32 door catshee »

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 16
« Reactie #94 Gepost op: 9-09-2014, 15:45:51 »
Pff, nou ik ben denk ik maar voor Cody en Victoria. Er zou in theorie nog één leuk moment dit seizoen kunnen komen en dat is als Derrick eruit vliegt, bij voorkeur door Victoria of Cody. ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #95 Gepost op: 9-09-2014, 20:07:00 »
Die engagement was echt belachelijk. Ten eerste vraag ik me af of ze het echt niet wist. Ten tweede had het helemaal niks met bb te maken en was het gewoon om kijkers die van jeff en jordan hielden te lokken. Het sloeg nergens op en die de huidge bb deelnemers binnenkwamen was het al helemaal awkward. Zo van, ohja die zijn er ook nog, nou laten we die ff een taar binnen laten brengen ofzo.

De knop vind ik dan wel weer leuk, alleen had de twist van mij wel anders mogen zijn. Ben verder altijd wel fan van pandora's box :P. Vind het wel beetje laat voor een dergelijke twist, zeker omdat we net al iemand terug hadden.

Spel-wise vind ik het jammer dan Frankie won. Het is tijd dat hij eruit gaat. Hoewel Derrick geen entertainend spel speelt vind ik hem wel een goede winnaar (frankie om eerlijk te zijn ook wel maar derrick vind ik dan sympatieker ofzo).

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #96 Gepost op: 9-09-2014, 20:29:13 »
Spel-wise vind ik het jammer dan Frankie won.

Doordat er op de knop is gedrukt betekend het niks toch? Ze krijgen vlak voor het stemmen te horen dat het spel gereset is voor de week en dat er een nieuwe HoH comp wordt gehouden. Oftewel, we hebben eigenlijk gewoon een nutteloze week :-\\

Hoop dat we niet een hele week krijgen maar gewoon een week BB in een aflevering (soort double eviction maar dan zonder 2 evictees :P).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #97 Gepost op: 9-09-2014, 23:53:29 »
Ohja, er gaat natuurlijk niemand weg. Ik vraag me af of Frankie dan in de volgende Hoh mag spelen. Want if not, that would be nice :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #98 Gepost op: 10-09-2014, 00:01:23 »
Ohja, er gaat natuurlijk niemand weg. Ik vraag me af of Frankie dan in de volgende Hoh mag spelen. Want if not, that would be nice :P

Ik vrees dat hij gewoon mee zal mogen spelen...

En ze zijn dus super wanhopig voor segmentjes voor hun show heb ik het idee. Ze hebben de houseguests een puppy gegeven. Ik prefereer "Ophelia the pot bellied pig" :P


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Big Brother US 16
« Reactie #99 Gepost op: 10-09-2014, 09:26:04 »
Ik vind het ook niet verbazingwekkend dat ze leuke dingen zoeken ::rofl::
Tijd dat het seizoen stopt :P