Auteur Topic: Survivor 29: San Juan del Sur  (gelezen 127518 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #80 Gepost op: 7-11-2014, 11:35:20 »
permanente oranje schimmel is mijn theorie ::jaja::
::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #81 Gepost op: 7-11-2014, 11:47:57 »
Julie ::kots::, zoveel mensen zouden daar nu willen zijn en zij geeft het gewoon op. Niet eens met een goeie reden.
 

Volgens mij begon ze te beseffen dat ze de perfecte tegenstander was om meegenomen te worden naar de finalejury. Dat terwijl ze eigenlijk buitenspel werd gezet door haar man John voor wie ze eigenlijk meedeed dacht ik. Voor het geld zal ze het ook niet moeten doen want ik denk dat baseball in Amerika wel nog goed verdient. Tja, ik kan het wel begrijpen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #82 Gepost op: 7-11-2014, 14:53:16 »
Volgens mij begon ze te beseffen dat ze de perfecte tegenstander was om meegenomen te worden naar de finalejury. Dat terwijl ze eigenlijk buitenspel werd gezet door haar man John voor wie ze eigenlijk meedeed dacht ik. Voor het geld zal ze het ook niet moeten doen want ik denk dat baseball in Amerika wel nog goed verdient. Tja, ik kan het wel begrijpen.

Doe dan niet mee ::). Er zijn genoeg mensen die niet voor het geld meedoen maar voor de ervaring. En zij heeft nu wel de kans gekregen terwijl een heleboel andere mensen die niet hebben gekregen.

En het "ik verlies toch wel" is niet alleen erg zwak, maar ook niet helemaal waar want ze zaten nog maar op de helft van het spel. Er kan nog zoveel gebeuren waardoor je opeens wel een kans maakt om te winnen.

Zou wat zijn als iedereen die denkt geen kans meer te maken zou quitten. Dan zou na de samensmelting het kamp met de minste nummers ook kunnen zeggen, nou euhm doei wij maken geen kans meer dus veel plezier ::zwaai::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #83 Gepost op: 7-11-2014, 19:06:35 »
Doe dan niet mee ::). Er zijn genoeg mensen die niet voor het geld meedoen maar voor de ervaring. En zij heeft nu wel de kans gekregen terwijl een heleboel andere mensen die niet hebben gekregen.

En het "ik verlies toch wel" is niet alleen erg zwak, maar ook niet helemaal waar want ze zaten nog maar op de helft van het spel. Er kan nog zoveel gebeuren waardoor je opeens wel een kans maakt om te winnen.

Zou wat zijn als iedereen die denkt geen kans meer te maken zou quitten. Dan zou na de samensmelting het kamp met de minste nummers ook kunnen zeggen, nou euhm doei wij maken geen kans meer dus veel plezier ::zwaai::.

Tja, dat is dan een neveneffect bij bekende of welgestelde figuren...   :-\\

De positie van Julie deed me denken aan die van Abi-Marie in de Fillipijnen of Sierra in Tocantins en dat waren niet bepaald positieve ervaringen, geld buiten beschouwing gelaten dan nog.


Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #84 Gepost op: 8-11-2014, 16:32:44 »
Trouwens, hoezo heeft Baylor nog nagellak op? Ze zitten daar toch al 16/17 dagen zonder? ???

Misschien de verf die ze hebben gekregen voor de vlag? ;D

Maar goed, ik hoop niet dat we nu alleen maar Josh vs Jeremy gaan krijgen want dat zou saai zijn ::ohno::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #85 Gepost op: 8-11-2014, 21:36:50 »
Ben bang van wel, en dat Jon uiteindelijk als derde hond met het been heengaat.

Stom seizoen, moet nog flink wat gebeuren wil dit geen bottom 10 seizoen worden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #86 Gepost op: 13-11-2014, 14:51:04 »
YES ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #87 Gepost op: 13-11-2014, 18:11:57 »
Denk zeker dat dit de beste keuze was voor Jon en Jacklin  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #88 Gepost op: 14-11-2014, 09:19:30 »
Ik begin steeds meer een déja vu gevoel te krijgen dat doet denken aan het vorige blood vs water seizoen. De eerste 'singles' tot het einde...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #89 Gepost op: 14-11-2014, 12:58:22 »
Yay Josh weg ;D.

Het ziet ernaar uit dat de winst gaat tussen Jon en Jeremy, of we hebben weer een nathalie white kind of winner.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2014, 15:42:27 »
Nou.. dit seizoen gaat richting  bottom 5..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #91 Gepost op: 15-11-2014, 16:11:39 »
Ik vind het best een leuk seizoen hoor. Ik vind het blood vs water concept erg interessant. En er zijn toch nog aardig wat interessante persoonlijkheden over + twee sterke allianties. Ik vermaak me echt prima. Vorige week was wat minder met die opgave, maar vond de aflevering van deze week echt wel vermakelijk. Met die mannen zonder respect, die daardoor de swingvote kwijtraakten.  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #92 Gepost op: 20-11-2014, 14:33:22 »
Het wordt met de week leuker ::bravo::

Dit wordt alles behalve Pagonging ::jaja::

Ik vind het wel een superrare move van Jon en Jaclyn maar we zullen volgende week wel zien hoe het voor ze uitpakt. Zou wat zijn als the big three (Josh, Jeremy en Jon) de eerste drie juryleden worden :o


Nog steeds team Natalie hier trouwens ::bravo:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2014, 14:39:09 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #93 Gepost op: 20-11-2014, 20:53:05 »
Team natalie  ::bravo::

#teamamaimiljaarde

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #94 Gepost op: 21-11-2014, 11:52:10 »
Ik vond het echt een hele vreemde move. Ik niet dat iemand die twee nu ooit nog gaat vertrouwen, met hun geflip van week naar week. Ze hebben dan wel een idol, maar ik denk niet dat ze tot het einde gaan komen nu. Ik mag toch aannemen dat iedereen nu wel snapt dat die twee veel te gevaarlijk en onvoorspelbaar zijn.

Ik ben ook van team Nathalie hoor.  In de amazing race vond ik 'r irritant. Het helpt blijkbaar als ze  zonder d'r zus is.  :-X

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #95 Gepost op: 21-11-2014, 14:22:07 »
Amazing Race moet ik nog steeds een keer mee beginnen maar met Nadiya erbij leken ze me ook irritant, denk dat het voor Natalie alleen maar voordelig is dag Nadiya er meteen uit lag ::jaja::

En nu Jeremy eruit is kan ze gewoon doen wat ze wilt, Natalie gaat sowieso nooit zomaar down without a fight :D

Ik hoop op Jon exit volgende week, meteen afstraffen ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #96 Gepost op: 22-11-2014, 17:22:25 »
Ik vond het echt een hele vreemde move. Ik niet dat iemand die twee nu ooit nog gaat vertrouwen, met hun geflip van week naar week. Ze hebben dan wel een idol, maar ik denk niet dat ze tot het einde gaan komen nu. Ik mag toch aannemen dat iedereen nu wel snapt dat die twee veel te gevaarlijk en onvoorspelbaar zijn.

Ik ben ook van team Nathalie hoor.  In de amazing race vond ik 'r irritant. Het helpt blijkbaar als ze  zonder d'r zus is.  :-X

Onvoorspelbaar: ja, gevaarlijk: misschien...maar het laatste woord komt vooral van Missy en volgens mij heeft zij er alle baat bij om een ander koppel verder mee te nemen, anders zijn de singles aan de macht. (volgens mij  :) )

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #97 Gepost op: 22-11-2014, 17:24:35 »
Missy zou wel eens heel goed kunnen gaan winnen ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #98 Gepost op: 27-11-2014, 09:53:37 »
Leuke aflevering :D

Ik hou van dit soort rewards en de immunity challenge was ook grappig ::jaja::


Dit was ook Natalies leukste aflevering tot nu toe: spugen op d'r eigen tiet, zelf een idol vinden, Jon z'n idol laten spelen en een move TIMEN ipv meteen te willen maken ::bravo::


Reed is favoriet na Natalie en Missy vind ik ook nog steeds best leuk ook al vindt verder niemand dat ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 29: San Juan del Sur
« Reactie #99 Gepost op: 27-11-2014, 17:17:50 »
Wow omg wat een tribal  ::rofl::
Natelie is best wel een held hierdoor, als ze idd Jon de volgende week wegstemt.
En keith die door een domme uitspraak zijn idol en zijn zoon ''kwijt'' is ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.