Auteur Topic: Survivor 28: Cagayan  (gelezen 153385 keer)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #100 Gepost op: 17-04-2014, 20:58:17 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #101 Gepost op: 17-04-2014, 21:20:28 »
De uitzending is geweest dus het hoeft niet in spoilers hoor  ;)

Ik denk dat dit in Tonys nadeel gaat werken maar voor de kijkers is dit natuurlijk top  ::ok::

Dat de Spencer-alliance gaat samenwerken met Woo en Jefra is niet logisch aangezien Jefra niet tegen LJ stemde.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #102 Gepost op: 17-04-2014, 22:57:26 »
En we moeten nog maar afwachten of Woo er in kan blijven..!

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #103 Gepost op: 18-04-2014, 11:59:51 »
Ok, het was voor Tony mss wel de uitgelezen kans om van LJ af te geraken maar zo zorgt hij er wel voor dat niemand meer met hem naar de final 3 zal willen denk ik.
De val van Woo zag er niet zo goed uit...ik vrees ervoor.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #104 Gepost op: 24-04-2014, 10:48:03 »
Jammer! De idol had naar Jeremiah moeten gaan..


Super irritant trouwens, die special idol. Bah.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #105 Gepost op: 24-04-2014, 14:26:03 »
Het verbaast me dat Trish Tony nog zo goed vertrouwt. Terwijl Tony voor persoonlijk succes gaat moet zij steeds voor de meerderheid zorgen of mag ze de brokken lijmen. Iets wat ze heel erg goed doet!
Nu Tony de special idol in bezit heeft lijkt het mij min of meer game over voor de rest, zeker als je ziet hoe hij ze bespeelt tijdens tribal. Al ben ik wel benieuwd naar hoe Spencer (die indruk maakte tijdens tribal) Tony gaat proberen paranoïde te maken, fight fire with fire lijkt me. Geniale zet zeggen dat Tony zijn stem krijgt op het einde en leuk gevolgd door Tash :-)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #106 Gepost op: 24-04-2014, 20:15:51 »
Ik vond het erg jammer toen Spencer zijn idol verkeerd speelde, ondanks dat speelt hij het spel erg goed.
Hoop dat de rest op een of andere manier nog iets tegen Tony kan doen nu hij zijn special idol heeft.
Ben bang van niet.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #107 Gepost op: 24-04-2014, 23:10:22 »

Hoop dat de rest op een of andere manier nog iets tegen Tony kan doen nu hij zijn special idol heeft.
Ben bang van niet.


Persoonlijk heb ik niets tegen Tony, ik vind dat hij het spel erg goed speelt bij momenten. Maar om het spannend te houden zie ik ook wel liever dat er iets tegen zijn heerschappij ondernomen wordt. Volgens mij moet het vooral van Trish komen. Ze moet beseffen dat ze met Tony niet naar de finale kan en voor Woo en Jeffra gaan, beiden hebben nog niets ondernomen. Hoe dan wel is een ander paar mouwen...

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #108 Gepost op: 24-04-2014, 23:11:49 »
Lijkt me vrij duidelijk dat Tony de finale gaat halen. Enige kans dat hih nog wordt uitgeschakeld is als dat plan van Trish, Jeffra en Kass vroegtijdkg wordt doorgevoerd. Van de ene kant hoop ik het wel, het zou wel alles weer open leggen. Van de andere kant heeft Tony het wel he mooi gespeeld,dus gun ik het hem ook wel. Zolang Spencer er nog maar een tijdje inblijftt... ::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #109 Gepost op: 25-04-2014, 00:44:43 »
Spencer maakt het beste van zijn precaire situatie maar verkeerde tot nu toe slechts op twee eilandraden in een overduidelijke machtspositie (bij het wegstemmen van David en Alexis). Zijn invloed op het spelverloop is tot op heden dan ook erg beperkt geweest, hij is constant aan het vechten voor zelfbehoud en kan zich de luxe van een groter plan nog niet veroorloven. Tezamen met Tasha vormt hij echter wel een leuk stel ‘underdogs’. Ze zijn beiden erg allround en hebben zich tot nog toe prima weten aan te passen aan de chaotische toestanden: ze blijven denken in termen van mogelijkheden, ze maken geen vijanden en komen niet als onmiddellijke bedreigingen over op de anderen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #110 Gepost op: 25-04-2014, 00:56:02 »
Persoonlijk heb ik niets tegen Tony, ik vind dat hij het spel erg goed speelt bij momenten. Maar om het spannend te houden zie ik ook wel liever dat er iets tegen zijn heerschappij ondernomen wordt. Volgens mij moet het vooral van Trish komen. Ze moet beseffen dat ze met Tony niet naar de finale kan en voor Woo en Jeffra gaan, beiden hebben nog niets ondernomen. Hoe dan wel is een ander paar mouwen...

De volgende eilandraad vormt een belangrijk sleutelmoment voor de kandidaten in de meerderheidsalliantie die ontevreden zijn met het huidige spelverloop. Zowel Trish als Jefra (of beiden?) zouden kunnen inzetten op de bereidheid van Kass om nogmaals over te springen naar een andere alliantie. De kracht van Tony is echter zijn pro-activiteit, hij wacht niet tot anderen actie ondernemen maar is zelf de katalysator van actie. Tot nog toe heeft dat goed voor hem uitgepakt maar mede daardoor wordt hij wel een steeds groter doelwit voor de overige kandidaten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #111 Gepost op: 25-04-2014, 16:06:53 »
Persoonlijk heb ik niets tegen Tony, ik vind dat hij het spel erg goed speelt bij momenten. Maar om het spannend te houden zie ik ook wel liever dat er iets tegen zijn heerschappij ondernomen wordt. Volgens mij moet het vooral van Trish komen. Ze moet beseffen dat ze met Tony niet naar de finale kan en voor Woo en Jeffra gaan, beiden hebben nog niets ondernomen. Hoe dan wel is een ander paar mouwen...

Ik vind Tony zelfs de leukste, maar toch hoop ik dat hij word weggestemd en afvalt, omdat anders het seizoen een stuk saaier zou zijn.

Jeffra heeft het trouwens erg dom gespeeld deze aflevering met het vertellen dat ze toch niet mee stemt met de underdogs.
Maar ze is wel knap, dus dat scheelt.

Verder vond ik Spencers immitatie van Woo tijdens het stemmen erg grappig  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #112 Gepost op: 1-05-2014, 12:14:06 »
Blij met de uitkomst.. maar Tony wordt onoverwinnelijker met de week.. meh.

Ik zie Kass graag vertrekken  :P

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #113 Gepost op: 1-05-2014, 14:20:26 »
Tony is awesome  :D
Of het slim is wat ie doet weet ik niet, maar het maakt dit seizoen veel leuker.
En het lijkt erop dat iedereen op Tony wil gaan stemmen volgende week, dus nog een blindside omdat hij zijn TWEE idols heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #114 Gepost op: 1-05-2014, 15:06:09 »
Het is stilaan erover, de dominantie van Tony...
De rest hun enige kans is volgens mij Woo proberen te overtuigen op Tony te stemmen en 2 anderen op Woo zelf. Dan is het 3 op Tony, 2 op Woo en 1 op ?
Mogelijks zijn dan beide idols weg, samen met de persoon op wie Tony zal stemmen dan wel. Maar dan ligt het spel opnieuw open voor iedereen lijkt me :-)


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #115 Gepost op: 1-05-2014, 15:13:17 »
Maar dan zou Tony dus zijn idol aan Woo hebben gegeven?
Dat lijkt me voor Tony het domst om te doen.
Er zijn nog 2 tribels waarin hij zijn idols kan spelen en hij heeft er nog 2.

Ik denk dat het sowieso een vette tribal council weer word volgende week, aangezien Tony de meeste stemmen lijkt te krijgen en hij zijn idols heeft.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #116 Gepost op: 1-05-2014, 17:01:05 »
Maar dan zou Tony dus zijn idol aan Woo hebben gegeven?
Dat lijkt me voor Tony het domst om te doen.
Er zijn nog 2 tribels waarin hij zijn idols kan spelen en hij heeft er nog 2.

Mogelijks dacht ik, al naar gelang wat zijn plan is met Woo. Wil hij Woo zijn jurystem of heeft hij zijn stem bij tribal counsil nog nodig of wil hij met hem naar de final 3?
Je zegt dat er nog 2 tribals zijn waarin hij ze kan inzetten maar er volgt dan toch nog 1 tribal waarin hij ze niet kan inzetten, juist? Dan heeft hij denk ik toch nog allies nodig.
Moeilijk geval, ik geraak er eigenlijk niet goed meer uit  :P
 


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #117 Gepost op: 1-05-2014, 17:11:39 »
Mogelijks dacht ik, al naar gelang wat zijn plan is met Woo. Wil hij Woo zijn jurystem of heeft hij zijn stem bij tribal counsil nog nodig of wil hij met hem naar de final 3?
Je zegt dat er nog 2 tribals zijn waarin hij ze kan inzetten maar er volgt dan toch nog 1 tribal waarin hij ze niet kan inzetten, juist? Dan heeft hij denk ik toch nog allies nodig.
Moeilijk geval, ik geraak er eigenlijk niet goed meer uit  :P
 

Ik denk dat Tony sowieso een groot probleem heeft als de votes gesplit worden tussen hem en Woo.
Wanneer hij namelijk Woo red met zijn andere idol en degene waar Tony en Woo op stemde dus afvalt, zitten ze in final 5 tegen een alliance van 3 mensen die tegen hun zijn.
In dat geval verliezen ze dus ook.

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #118 Gepost op: 2-05-2014, 18:28:17 »
... zitten ze in final 5 tegen een alliance van 3 mensen die tegen hun zijn.

Ok, maar bij die 3 kunnen ze denk ik niet allemaal met mekaar naar de finale.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 28: Cagayan
« Reactie #119 Gepost op: 2-05-2014, 18:37:09 »
Ok, maar bij die 3 kunnen ze denk ik niet allemaal met mekaar naar de finale.


Die 3 gaan denk ik liever met elkaar naar de finale dan met Tony ertussen.
Tenzij ze denken dat Tony toch geen votes krijgt, maar in dat geval is het natuurlijk vreemd dat ze hem weg zouden willen stemmen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.